قانون مدیران فنی

تحمیل بازدید فنی کامیونها

همانطور که مطلع هستید بازدید فنی کامیونها را به عهده شرکتهای حمل و نقل گذاشته اند. در بحث مدیر فنی و باز دید از کامیونها مشکلاتی وجود دارد که انجام آن را با دردسر امکان پذیر میکند .

برای مثال موارد ذیل تفکر و حتی تجدید نظر مسئولان را میطلبد.

  1. حجم بالای ارسال کامیون و کالا .
  2. کمبود وقت(متوسط زمان بازدید هر کامیون)
  3. عدم همکاری رانندگان قبل و بعد از بازدید
  4. امکان تغییر موارد فنی
  5. کمبود فضا
  6. ارسال درصدی از کامیون ها در خارج از پایانه(حواله ای)
  7. ایجاد هزینه و مخارج(حقوق مدیر فنی و هزینه های مشابه)
  8. تنوع محل های بارگیری(ج قم -ج کرج - ج.....)

با توجه به مشکلات ذکر شده آیا این قانون تحمیل به شرکتهای حمل و نقل نشده است؟

در حال حاضر چند درصد از کامیونهای خروجی بازدید میشود؟

آیا برگ معاینه فنی عمده موارد فنی را تائید نمیکند ؟

آیا مدیران فنی با گواهینامه های یک روزه و چند روزه صلاحیت بازدید فنی را دارند؟

به نظر بنده میشود هر پایانه در قسمت ورودیه و یا جداگانه چند مدیر فنی و کارشناس واقعی را جهت بازدید کلیه کامیونها

گذاشته که این حرکت هم میتوانست برای صنف درآمد زائی داشته(اخذ مبلغ مشخصی جهت بازدید)و هم کار مطمئن و ریشه ایانجام میگردید.

تهران ، پایانه های مرکزی استان تهران ، غرفه 56
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
33393011 ، 33393012  ,  56773040 ، 56773020
09124454044 ، 09123476511
کانال تلگرام: Telegram.me/jpbir
184180
باربریامروز24
باربریدیروز69
باربریاین هفته576
باربریاین ماه4673
باربریکل بازدیدکنندگان184180